1393-12-11 19:34
1395
0
11310
حجت الاسلام عین الکمالی عنوان کرد:

حضور شهداء گمنام در دانشگاه موجب تبیین فرهنگ اصیل اسلامی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گلستان گفت: حضور شهدای گمنام در محیط دانشگاه ها در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب ،پیوند شهدا با دانشجویان جهت تبیین فرهنگ اصیل اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از «دانشجو سلام»؛حجت الاسلام علی عین الکمالی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گلستان در نشست صمیمی با تعدادی از دانشجویان بسیجی گفت: شهدا گمنام از جایگاه والای نزد پروردگار برخوردار هستند از اینرو همچون مادر سادات  که قبری گمنام دارد خود خواستند گمنام بمانند.

وی متذکر شد: آنان گمنام خوشنام هستند و حضور و تدفین دو کبرتر خونین بال دفاع مقدس را در جمع جامعه دانشگاهی تبریک و تسلیت می گوئیم.

حجت الاسلام عین الکمالی تاکید کرد: حضور شهدای گمنام در محیط دانشگاه ها در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب ،پیوند شهدا با دانشجویان جهت تبیین فرهنگ اصیل اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی گلستان گفت: پیام شهدا به نسل جوان ما این است که همیشه در همه زمانها و مکان هاباید مدافع اسلام راستین و انقلاب و پیرو منویات ولایت فقیه باشند.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان باید با خون و قلم و عمل خود از اسلام و انقلاب حراست کنند و با هوشیاری و بصیرت در مقابل فتنه ها بایستند.

حجت الاسلام عین الکمالی در پایان با اشاره به اعزام دانشجویان به راهیان نور گفت: در این ایام کاروان های راهیان نور دانشجویی به مناطق جنگی اعزام می شوند که این موثرترین حرکت فرهنگی است که از شهدا جدا نشویم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.